10 Mac 2013

template blog aku da berubah la...hello kitty pula tuh..cantiknye..hehe..super power la..nie yang semangat nak mengadap blog je nie..hehehe
alahai..sejak bila la kau minat Hello Kitty nie peah weh..ladies ye..

seriously, aku memang tak suka warna pink..apa ntah lagi Hello Kitty bagai nie..keghairahan aku kepada warna pink nie datang setelah aku membuat entry pasal ini..memang comel giler la Hello Kitty tuh..sejak tuh la kot aku terminat ngan warna pink nie..hehehe..(tapi jangan harap la barang-barang aku warna pink semuanya)..

terima kasih kak maya izara yang bertungkus lumus mengedit blog hamba yang bersepah nie..mintak pula macam-macam..mesti peningkan kak nak buat macamna..alhamdulillah fqa berpuas hati sangat..comel..takda la nampak macam budak-budak sangat..hehehe
kalau korang nak buat tempahan edit blog..korang boleh la contact ngan maya izara nie..memang puas hati tau..orangnye pon sabar je melayan kerenah customer yang mengada-ngada (aku je tuh)..

3 ulasan:

  1. hehe. saya pu mnat hello kitty juga ^^anywayss. memang comel blog kau nie.especially cursor dia..

    BalasPadam
  2. taw xpe..cantikkan cursor dia..nti bila2 nk reka sendiri plak..hehehe

    BalasPadam

sila la komen..