14 March 2013

#kami #fren4ever #happy2gether ♥


dulu masa zaman sekolah, semua sakai je..pakai tudung pon senget benget..baju tak bergosok..makan pon kalau tertumpah kat baju biarkan je..kenapa?..nak malu watpa?..takda siapa-siapa nak pandang la..

#kami #form5 #fren4ever #happy2gether 

sekarang nie lain dah..masing-masing bila da masuk universiti..kolej..da meningkat remaja la katakan..wahh..bukan main cun melecun lagi post gambar kat fb ke instagram semuanya ayu mayu belaka..da pandai bergaya sekarang..almaklum la zaman da berubah..dunia da maju..iye dok?..

#kami #weddingUji #fren4ever #happy2gether 

tapi jangan la sampai terlebih maju sangat sampaikan gaya budak sekolah agama dulu ditinggalkan..dulu elok pakai tudung labuh..even walaupon tak pakai tudung labuh tuh janganlah sampai hilang ke mana tudung tuh..jangan free hair ye udah kawan kawan..yang tak sekolah agama dulu pon sama juga..

#kami #weddingUji #withTeacherHabsah #happy2gether 

bila umur da meningkat ni, makin ramai pula la kawan-kawan nak mendirikan rumahtangga..alhamdulillah la jodoh korang sampai awal..jodoh aku tak tahu la sampai bila..insyaAllah nanti aku nak kawen sampai la kad-kad jemputan aku kat rumah korang..kalau ada alamat la..orang sekarang mudah..jemput kawan-kawan guna FB je..tak payah keluarkan banyak duit untuk buat kad kawen bagai..perabih pitih jah..

akhir sekali aku nak pesan nie..walaupon jauh mana kau merantau mencari ilmu (takpon ikut suami atau kerja)..jagalah diri..jagalah iman

^_^ salam rindu

No comments:

Post a Comment

sila la komen..