12 March 2013

doodle pertama

Alhamdulillah..aku da berjaya membuat,mereka dan memproses 1doodle milik aku sendiri...(kepoyoan terserlah)..apa-apa pun ini baru permulaan..insyaAllah nanti kalau aku terlebih rajin nak mendoodle"..aku buat la..berpeluh jugak la aku nak membuat doodle nie..

punya la menggeledah stor google cari TUTORIAL membuat doodle..nie pon aku guna application SAI je..buat sekali tak jadi..buat dua kali pon tak jadi..arghhh malas la nak buat!!oke..tutup laptop..bukak tv..takda cerita best..bosan..bukak laptop balik..pastu godek" la SAI nie..tiba" idea sampai..so jadi la doodle aku yang comel nie..takpa la..walaupon buruk tapi aku berpuas hati gak tau


korang komen la ek..kalau ada yang pandai tuh tolong la ajar ye..

3 comments:

  1. comel ba juga nie doodle :) macam bukan firt time buat doodle mcm yang pro sudah .. keep it up :)

    ReplyDelete
  2. tq cik vanila..first time la nie..xpandai lanhsung..hehehe

    ReplyDelete

sila la komen..