28 March 2013

tahniah follower ke-200


korang ingat lagi tak pasal fqa nak mencari follower yang ke-200 blog fqa..kalau tak ingat sila klik di sini ye..alhamdulillah selepas 3 hari menunggu follower yang bertuah ini..akhirnya hari ini, fqa telah berjaya mendapatkan follower itu..


follower yang bertuah itu adalah
.
.
.
.
.

tahniah awak!!!!..

seperti yang dijanjikan, fqa akan memberi hadiah misteri kepada awak..awak jangan lupa hantar butiran diri awak kat email fqa tau sya_fqa91@yahoo.com atau message fb fqa ..nanti macam mana fqa nak hantar hadiah tuh kat awak kalau tak ada alamat awak kan..oke, kerjasama anda amatlah diharapkan..

sekian dari fqa, salam..
~betulkan urat sedikit~

4 comments:

  1. perghh lawa dah blog dia!
    jeles tgk hello kitty...

    eh hadiah utk aku ada x?

    utk pengomen pertama entry ni...hehe

    ReplyDelete
  2. wlcome eira..jangan lupa anta butiran taw

    ReplyDelete
  3. sudah semestinya kamu jeles anis..hahaha..sepatutnye kamu yg kne bagi hadiah kat sy..jgn lupa 9/4 taw..hahaha

    ReplyDelete

sila la komen..