5 April 2013

terasa dengan perangai sesetengah kawan



pelik dengan perangai sesetengah kawan..henset kat tangan setiap masa..mesej berbunyi pon kerap..tapi bila kawan sekaum hantar mesej, haram betul dia nak reply..alasan takda kredit..alasan tak sempat..apa lagi alasan nak bagi ha??..nak kena tunggu kawan-kawan call..nak harap korang call memang haram jadah..aah..memang niat fqa topup untuk call kawan-kawan semata..1sen je pon reply mesej untuk kawan-kawan..adesss..makan dalam..

sis, orang lain pon ada awek jugak..orang lain ingat gak kat kawan-kawan..tapi takde la macam hang, kalau lelaki mesej laju je balas..siap terus call..kalau dengan kawan-kawan sekaum hang..kirim salam jela nak kalau hang buat macam itu..

~zasssss!TerasaDenganPerangaiSesetengah'KAWAN'

No comments:

Post a Comment

sila la komen..