27 April 2013

berhujung minggu di PERLIS

ASSALAMUALAIKUM

hye korang semua..entry kali ini fqa nak menceritakan percutian kami ke Perlis..ini adalah entry yang banyak gambar kot yang pernah fqa buat..hehehe

jom terjah apa yang ada..
.
.
.

kami bergambar sambil menunggu kera sewa sebelum bergerak ke Perlis Indera Kayangan..muka gumbira+semangat walaupun tak tahu jalan nak ke sana..

setelah hampir satu jam diperjalanan..kami sampai di Gua Kelam..seriously kau, memang tertarik menarik kau memang debomm..kebetulan kami pergi hari minggu, so ramai la family yang buat barbeque kat sana..meleleh..

sebelum masuk ke Gua Kelam mesti la kena bayar kan..tapi takpa murah je..RM1 je untuk dewasa..subhanallah, memang cantik la panorama dalam gua tuh..tak henti2 mulut kami memuji ciptaan Allah..

ini la gambar yang paling fqa suka..ini ahli rumet fqa..ada gaya jadi model tak kami semua,,jangan lupa contact ya kalau berminat..hehehe..

kemudian, kami singgah di Taman Ular dan Reptilia..tapi sayang, tempat tu sudah tutup..huhu..makan aiskrim jela nampaknye..time nie fqa pergi main dekat playground, so memang tak tepek la muka fqa kat sini..

akhir sekali kami singgah di Kuala Perlis untuk menjamu selera setelah seharian tak makan..hanya minum, minum dan minum..sambil-sambil melihat matahari terbenam..memang canti,..subhanallah..

oke,,habis sudah destinasi cuti hujung minggu kami..sebenarnya kami ada singgah di Padang Besar,,tapi takde gambar la..takpe la nanti fqa tunjukkan apa yang fqa beli di sana ok..

salam rindu dari fqa 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..