13 November 2013

Preloved Novel Giveaway Part 4

Assalamualaikum..

saya nak novel Akhirnya Aku Kahwin..sebab saya tak pernah baca novel ini..harap2 dapat ye..huhu

1. Siapa nama pelakon yang memegang watak hero dan heroin dalam drama Playboy Itu Suami Aku?
Hero: Fattah Amin 
Heroin: Nur Risteena

2. Bila dan siaran mana yang tayangkan drama Playboy Itu Suami Aku?
Ditayang setiap hari Isnin sehingga Khamis pada pukul 7 malam di slot akasia TV3

3. Siapa nama pelakon yang memegang watak hero dan heroin dalam drama Syurga Di Wajahmu?
Hero: Hazrin Kamarudin 
Heroin: Ana Dahlia


2 ulasan:

  1. salam. blogwalking sini. :)
    jom masuk bloglist saya. Hanya tinggalkan link blog anda sahaja. Thanks ..
    http://nurfara-hani.blogspot.com/2013/11/bloglist-blog-nurfarahani-part-1.html

    BalasPadam
  2. Terima kasih sudi join! ^^
    Nantikan pengumuman pemenang pada malam ini.
    Good luck! ;)

    BalasPadam

sila la komen..