11 November 2013

exam time :(

Assalamualaikum..
alhamdulillah hari ini selesai menjawab dua paper..tinggal lima paper lagi..huwaa..banyaknya..

korang nak taw tak..memang spoil la masa hari first aku punya paper hari tu..subjek English Foundation..jatuh pulak hari peksa tu hari sabtu..cuti umum kat kedah kan..exam pulak setat pukul 9 pagi..punya la tunggu lama..tak ada bas rupanya..pakcik bas tak dapat jadual lagi..tengok jam da pukul 8.30pagi..cuak weh..van pula ada satu je masa tu..memang kalut la masing2..cuba bayangkan van tu hanya boleh muatkan 10orang je dalam satu masa..orang pulak melebihi 50 orang kot..memang haru biru kot..

nasib baik la berkat ke'keding'an aku nie dapat juga menyelit masuk van itu..haha..sampai kat dewan peperiksaan pula semua orang da kena masuk..alahai kalut lagi..mana nak cari tempat duduk..adeh..banyak mengeluh la kau peah!!..

"adik, letak buku tu kat belakang ye..sebentar lagi peperiksaan nak bermula"aish..apasal akak pengawas nie cakap macamnie kat aku..

adeh, rupa-rupanya boleh pulak aku terbawak masuk buku EF sampai dalam dewan..itulah dok kalut sangat cari tempat duduk..malu kot nak ke belakang balik..segan..terasa semua orang pandang je bila aku jalan ke belakang sambil bawak buku EF tu..padahal tak ada siapa pon perasan kau peah!!hahaha
Ya Allah tolong la permudahkan aku menjawab peperiksaan semester ini ini..

1 comment:

sila la komen..