29 January 2012

akrobatik

Assalamualaikum...

okeh! sekarang nie pulak kita akan mengembara ke serata dunia untuk melihat pelbagai gelagat manusia yang kadang2 tuh tak masuk dek akal..manusia nie susah jugak nak ditafsirkan pemikiran mereka walaupon da bertamadun..kali nie kita mengembara ke negara china yang sememangnya populasi rakyat tertinggi di dunia..

cuba korang tengok betapa jerihnya budak2 kecik di sana diajar akrobatik..melentur buluh biarlah dari rebungnya..tapi bila da tengok balik dah macam satu seksaan bagi budak2 tuh..naik kesian pon ada!!

akrobatik nie memang satu persembahan yang mengagumkan dengan badan yang boleh dilipat2 tapi kalau kita nilai keupayaan mereka untuk sampai ke tahap itu..kecian giler!!!korang layan jela!!! zrasss!!!


nota kaki:
semua gambar nie fqa pinjam dari pakcik Google..hehehe

No comments:

Post a Comment

sila la komen..