25 January 2012

25 januari....

Assalamualaikum..

Entri khas buat dua sahabat baik ak yang sentiasa bersama time sekolah dulu..khas buat Nor Zawani Mad Nizam ngan Nor Sakinah Abdul Jalil...

Selamat hari lahir buat korang yang baru je masuk 21 tahun..kirenye ak nie adik korang la..hehehe..betul apa kan..korang kan lahir dulu sebelum ak..even lambat 2bulan je..hehe..da tua ek rupannya korang berdua nie..nasib baik ak muda agi..*perasaan je nie*

Dear wani,
Ingat lagi tak dulu taim sekolah kat kelas 5 Ibnu Rusyd tuh..kalo ak tidur mesti ko ngan "adik tqa" pon tido gak kan..tengok2 satu barisan kita tidur sekali..lagi2 taim cikgu azhar ngajar..ya ampunnn..sungguh mengantuk dong sih...maafkan kami ye cikgu..tuh la pasalnye kot ak tak kredit subjek die..+math tuh..pernah gak kan kadang2 kita bermasam muka..tapi normal la tuh kan..kadang2 terlebih emosi gak..huhu..

Dear kinah,
Walaupon kita tak satu kelas..selalu kot gaduh2 manja gtuh..tapi ko suka kan bawak begedil ko tuh..rindu la plak nak makan begedil ko...bile ag la dapat rasa kan...da lama ak tak dengar berita pasal ko..bukan ak tak nak antar sms kat ko..tapi ak malu kot..hahaha...yela..ak takut ganggu ko ar..ko plak bukannya nak anta sms kat ak ke ape..eii..nie yang bengang nie..maap2 ter'emo' la plak..tapi tak pe la..janji rockk!!!ko tetap kawan ak yang termontel..hehehe

sory..ak tak ada gambar baru la...hehehe..sweet je muka time nie..

Hehehe..pape pon, entri memang tak seberapa pon, tapi entri nie sekadar nak bagitaw korang ak tetap ingat besday korang taw..korang ingat ag tak besday ak..ha!.jangan tengok kat profile fb ak lak ekk..hehehe..gurau2 je..yang sebenarnya nie nak tunjukkan penghargaan ak kat korang sebab ikatan persahabatan yang terjalin..terima kasut kasih pada semua kenangan kita kat sekolah dulu2..

Selamat hari lahir buat korang berdua..semoga sentiasa dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..ha, kepada zawani nak kawen tuh jangan la lupe jemput ak ekk..lamanya tak jumpa korang2..rindu sangat la kot..korang kalo ada pape plan jgn la lupa ajak ak..biarla ajak2 tahi ayam pon..hehehe..btw, ak harap korang xpenah lupakan ak ye...

nota kaki;
Di doakan jalinan antara kita umpama tasbih..mula tanpa tamat untuk mengingatiNya..bercantum kerana cintaNya..diratib kerana redhaNya..menangis kerana manisNya..semoga silaturrahim kita semua kekal hingga hujung nyawa..AMIN

No comments:

Post a Comment

sila la komen..