3 Disember 2013

edit blog sendiri

Assalamualaikum..

akhirnya berjaya juga edit blog nie mnggunakan nasihat pakar iaitu prof google..penat gak mengedit nie..habis satu hari dari pagi sampai ke petang menatap benda alah nie..hoho..

amacam cantik x?..aku edit sikit2 je..sakit pinggang dow..

header nie aku bukan buat sendiri..credit to Gadis Semasa..comel2 dia buat..simple je..tapi aku tak pendai la nk centerkan header nie..da banyak kali betulkan..tpi still tak center2 gak..sape boleh tolong =(

background nie plak aku credit kat mr google je..sebab aku taip background cute terus kuar banyak2 yang super duper cute..tapi yang nie la menarik perhatian aku..try la cari gak ye..

nampak tak cbox aku yang warna pink tu..yang tu plak aku nak credit kepada Aisyah..comel je kan..aku da try banyak kali yang lain tapi tak leh..so aku guna yg nie jela..

kalo korang perasan background untuk body aku pon da tertukar..ape benda background untuk body tu..korang try check la kat Alia Eyra nie..sebab aku amek kat dia..

oke..aku da siap credit dari mana aku amek tutorial ngan segala macam yang comel tu..kalo ada terlebih dan terkurang tu maaf la ek..

agak2 ada ke nk suruh aku tolong editkan..hahaha
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila la komen..