2 Januari 2014

Azam nak jadi "GIRLISH"

Assalamualaikum..

Rasanya tak lambat lagi kot aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua kawan-kawan..

Bila sebut tahun baru mesti semua da siap pasang azam tahun baru kan?..azam tahun lepas da tercapai ke cik kak?..kalau aku, alhamdulillah azam tahun lepas aku untuk menggemukkan badan akhirnya tercapai..berat semacam la rasanya..tapi masih maintain tau..hehehe

Okeh..azam aku tahun ini pula nak jadi "GIRLISH"..jangan la gelak weh..azam ni da bertahun-tahun aku cuba buat..tapi tak tercapai-capai..konon-konon awal tahun je jadi lembut..tak sampai beberapa hari terus jadi kasar pula..adeh..korang ada petua, cara untuk jadi lemah lembut, budi bahasa, sopan santun dan sewaktu dengannya la..please la tolong kawanmu ini..mana tahu tiba-tiba ada orang nak masuk meminang, tak pasal-pasal kena tolak mentah-mentah ngan mak mentua..hakhak

1 ulasan:

  1. semoga tercapai azam awak.. :)
    jemput join.. http://sitizawiah95.blogspot.com/2014/01/first-giveaway-by-szl.html

    BalasPadam

sila la komen..