20 February 2013

batak giler ko peah!!


"Pagi yg gelap kini sudah terang..
aku adik mu..dan engkau abang..
ku amat merindui kan mu"

"amboi..gembiranya kau peah!!"

mana tak gembira mak jemah weh..pagi tadi aku bangun la tido kan terus la tengok henset(eleh..macam kau xbuat je)..terbeliak mata aku tiba-tiba aku dapat sms ada orang bank in duit kat aku..banyak plak tuh..wahh..kaya aku..siapa la yang bermurah hati sangat bagi aku duit banyak tuh..tidak lama selepas itu, aku dapat lagi 1sms mengatakan "weh..PTPTN da masuk..ko da check ke?"..laa..baru aku ingat aku nie kan peminjam PTPTN yang tegar (diploma ngan ijazah)..boleh plak pergi melalut ada orang bagi duit ko peah..berangan jela..hahaha

"batak giler ko peah sampai nak buat entry pasal nie?"

eh..sukati aku la jemah..saje je nak bagi tahu keterujaan aku dapat duit di pagi hari..tapi xbermakna aku nak belanja kau jemah (aku nie kedekut)..hahaha

p/s to anissakinah..
bile kau nak belanja aku mee udang nie?..
(walaupon aku nie arlegic seafood..nak jugak..)



ingat!!!!!
 hutang jangan lupa bayar taw peah, mak jemah dan kawan2 yang lain,,
 

1 comment:

  1. ahaha amboi. smpai tag aku naaa. aku dah masuk uni baru kau nak mintak belanja, memang terlambat laa kan. kalu nak, mai lah dtg sini ---> UMP. hihik :P

    ReplyDelete

sila la komen..