14 June 2012

::untuk si dia::



hyep..entry kali nie fqa nak tulis dan ditujukan khas buat si dia..sape si dia tuh ek?..nak tunjuk kat sini sini ke?..hmm..tak payah la rasanya si dia tuh pemalu taw..lagi malu dari fqa..*fqa nie pemalu ke?..hehehehe..

dah banyak kali si dia suruh bagitahu kenapa fqa sayang kat dia..tapi banyak kali jugak la fqa mengelak untuk cakap..sampai2 si dia merajuk..bukan sebab apa fqa malu la nak bagitahu..kan da bagitahu fqa nie pemalu..korang tak percaya..hahaha..

okey la.sekarang fqa nak bagitahu si dia kenapa fqa sayang kat dia..

untuk si dia,

yang paling tak boleh bla, awak sanggup tunggu sampai 3 tahun untuk saya menerima awak..apasal la awak sanggup sangat tunggu saya..bukan ke eye syah ada?..dia lagi cantik dan cute dari saya..saya nie apa la yang ada..tapi thank awak sabar tunggu saya ye..

kenapa awak terlalu baik dengan saya?..sedangkan saya selalu sakitkan hati awak?..awak tetap sabar dengan saya..kadang2 sampai saya marah2 awak..awak tetap terima..awak tetap salahkan diri awak walaupon saya yang mulakan perbalahan tuh..awak tetap pujuk saya walaupon yang yang buat awak sakit hati..

family awak memang okey..tapi family saya susah la awak..awak tetap pujuk saya suruh sabar slow talk dengan family saya..tapi saya takut awak..saya takut apa yang saya harapkan tak menjadi kenyataan..da banyak saya melepaskan peluang hidup saya kerana family saya..saya melepaskan peluang melanjutkan diploma di IPTA kerana family, melepaskan peluang sambung ijazah kat acheh pon lebur macam tuh je..segala hidup saya masa hadapan da ditentukan family..saya takut..tapi saya harap sangat peluang hidup dengan awak tak akan hancur..saya harap awak faham ye..=(

fqa harap lepas nie si dia tak tanya lagi..and fqa harap dia tak baca langsung entry nie..buat malu je..

No comments:

Post a Comment

sila la komen..